Valvoline-moottoriöljyn lanseeraus

Motoral Oy

Motoral on liki 60-vuotias noin 260 työntekijän perheyritys, joka harjoittaa maahantuontia, tukkukauppaa ja tuotannollista toimintaa. Motoral sai Valvoline-öljytuotteiden edustuksen Suomessa, ja Jengalta pyydettiin ehdotus, kuinka Valvoline lanseerataan uudelleen markkinoille.

Lisää Jengaa: Suunnitteluprosessi alkoi brändityöllä, jossa haettiin kansainvälisen merkkituotteen persoonan ja ydinviestin ulottuvuuksia, jotka toimivat erityisesti Suomessa. Ratkaisussa päädyttiin korostamaan erilaisten ajoneuvojen lemmikinomaista asemaa ihmisten elämässä. Lemmikille halutaan tarjota vain parhaita tuotteita – öljyissä se on Valvoline. Lanseeraus on näkynyt useissa medioissa kesän 2016 aikana. 

”Jengan ehdotus puhuttelee ns. tavallista autoilijaa ja siinä on juuri sellaista lisäkierrettä, jota haimme Valvolinen markkinointiviestintään”.

Markkinointikoordinaattori Juho Orhanen, Motoral Oy

Katso lisää töitämme