Uuden palvelun lanseeraus

Kuusakoski

Pohjoisen Euroopan johtava kierrätyspalveluja tarjoava yritys Kuusakoski halusi vahvan startin uudelle tietoturvallisen tuhoamisen palvelulleen.

Lisää Jengaa: Palvelun lanseerauksen taustalla oli EU:n henkilötietosuojaa tiukentava tietosuoja-asetus. Kuusakosken palvelu perustuu palveluketjuun, jossa lukittu keräysastia noudetaan ja aineistot tuhotaan suljetussa prosessissa. Kehitimme näistä lähtökohdista markkinointikonseptin, joka sisälsi palvelun markkinoinnillisen tuotteistamisen sekä markkinointiviestinnän toimenpiteet. Kuusakosken tietoturvalliset keräysastiat kulkevatkin jatkossa luontevasti Turvaroskisten nimellä. Monikanavainen kampanja näkyy sosiaalisessa mediassa ja www:ssä turvaroskis.fi , lehdistöviestinnässä sekä myynnin tukimateriaaleissa.

Katso lisää töitämme